close

如鹿切慕溪水 (As the deer)

主啊我的心切慕你 如鹿切慕溪水
惟有你是我心所愛 我渴慕來敬拜你
你是我的力量盾牌 我靈單單降服於你
惟有你是我心所愛 我渴慕來敬拜你

As the deer panteth for the water so my soul longeth after Thee.
You alone are my hearts' desire, and I long to worship Thee.
You alone are my strength, my shield,
to you alone may my spirit yield.
You alone are my hearts' desire, and I long to worship Thee.

這是唸高中時,學校教的一首聖歌...
後來校園合唱團比賽時的指定曲。
雖然,始終沒有信教...
但是寧靜祥和的旋律,仍會讓我紛擾的內心感到平靜^^
********************************************************************
用平靜的心去面對不平衡的事,用最成熟的心態來選擇自己的未來...
arrow
arrow
    全站熱搜

    以愛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()